Lördagen den 6/6 kl 10:00 ses vi för gradering. Vi börjar med gemensam uppvärmning och därefter sker gradering från rött bälte och uppåt. För att gradera behöver terminsavgiften vara betald, samt även
Hej alla karatekas i Nacka Karate!! Detta är alltså den nya hemsidan där all aktuell information kommer att finnas. Först kommer här en ändring i schemat som gäller resten av terminen. De två gruppern
Kommentarer